Wednesday, April 15, 2015

My Roommate

Ok, untuk entry kali ni aku nak cite ckitlah pasal my roommate yang cantik lagi bergaya dekat UUM ni..haha Rommate aku ni namanya Mira, baik dan cantik orangnya.  Aku dengan dia sama negeri iaitu “KELANTAN” dan kebetulan pulak  kitaorang dapat kos yang same iaitu Business Administration bawah College Of Business(COB). Alhamdulillah sepanjang aku kenal dia, kitaorang dapat tolak ansur antara satu sama lain. Hobi dia suka menyanyi dalam bilik.. aku tak kesah pon sebab kadang2 aku suka sambung ape yang dia nyanyi..Haha.. Time xde ape2 nak buat kita orang saling meluahkan perasaan masing2..pasal ape tu , faham2 sendirila,hehe....Lupe nak cerita, hari tu dia ade buat kejutan hari jadi untuk aku.. Alkisahnya, kitaorang keluar p Jitra bersama dengan 2 orang member lagi. Kononnya yang sorang ni, namenye Ina nak buat birthday party untuk kawan dia. Lepastu dia mintak aku dengan Mira tolong pilihkan kek n others. Mase dekat kedai kek tu kononnya si Mira ni tnye pendapat aku suka kek yang mane. Aku dengan selambenye tunjuk lah kek yang aku suka tu. Dipendekkan cerita kitaorang balik dpp masing2. Disebabkan terlampau letih , aku terlelap kejap lepas balik petang tu ,dan Mira ni pulak bagitahu dia nk pegi bilik kwn kitaorang. Tiba2 masa aku tengah tidur aku terjaga sebab ada orang ketuk pintu. Then “ Suppriesssssssssss….”. Mahunya tak tergamam  dengan muka baru bangun tidur n separuh sedar. Seriously, aku cakap memang aku tak expect langsung memandangkan birthday aku pun lambat lagi sebenarnya time tu. Ape2 pon aku nak ucapkan terima kasih tak terhingga dekat my roommate sorang ni NUR AMIRA FARHANA BT MOHD ZAMRI.. walupun kita baru kenal, dia sanggup buatkan kejutan hari jadi ni untuk aku huhu. I’m glad to know you as my roommate. Sangat memahami orangnya.. Baru2 ni dia ada temuduga untuk jadi Cikgu dekat MAKTAB.. Jeles kot sebab dapat jadi cikgu nanti..haha Tapi keputusan nya akan dapat tahu bulan 6 nanti.. hemmm , n klu ikutkan hati ni , sedih tu ade jugak lah..sebab susah kot nak dapat roommate yang satu kepala ni.. huh.. Tapi ape2 pon aku doakan yang terbaik untuk dia memandangkan dia cerita dekat aku yang ayah dia nak sangat dia jadi Cikgu. To Amira buat yang terbaik yerr, banggakan ayahmu, jadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapamu n dah dapat jadi cikgu nanti jadilah cikgu yang baik dan sopan untuk anak muridmu..;)


Tudung biru tu my roommate!!



Ni time minggu orientasi dkat DMAS..




No comments:

Post a Comment